Pages

Saturday, October 23, 2010

wedding anak dato' yang killer gempak!!

sekom..ha..entry kali ni aku nk cite sal wedding anak dato' exco pelancongan negri terengganu (yg pompuan tu)..yang laki tu sdara aku la.so al kisahnya..aku pon pg la sebagai rombongan pihak pengantin laki..mak ai..mmg besau nau majlisnye hah!!yang paling x leh blah..sume dijemput hadir!!ko bayangkan..dah la b kat resort yg bernama merantau inn, ciap ada banner gi tu tepi jalan jemput semua.so sesape yang lalu blh singgah makan. gle ah!! pngantin ni 2-2 blajo kat jepun. so dato ni sudah sponsor satu famly angkat anak dye ni yang dok kat jepun nu ha..dtg malaysia smata2 utk wedding ni. mmg tip top la dato ni!!cakap banyak x nak..layan je gambo kat bawah ni..


siap ada pnari n pnyanyi lagi..banyak jgk la psembahan yg diaorg bt..kagum2.. (^_^)

cuba teka sape yang dok atas kusi kuning tu??...n cuba teka sape mamat yang pkai songkok tu??..ha..tu la MAK SULTAN MIZAN!!merangkap MAK AGUNG!!..meletop!meletop!..yg pkai sgkok tu bkn adik agung ye..tu cuma bodyguard dye la..


x ckup dengan tu..gambo kete dye pon aku snap..hehehe...

cuba cari aku kat mn..yeezz!!!!aku yang HITAM kat blakang tu!!huuuuu....maluny..muka aku itam..
yang ni dye pny kek. ko tgk beso x beso wedding ni..kek pon ade kemah sendiri..rasa mcm nak curi je stingkat kek tu..bwk blik umah..

yeezaaa...snap3!camera please... :p


ok...posing lgi..blah kanan lak..pehh!!mmg than nafsu je dok dpn kek tu.naseb baek aku x ngap je..


gambo pak aji ngan mak aji ni kn letak..politik2!huhu....


ni satu lagi gambo politik..huhu..mak aku suke beno le dengan gambo ni..


gambo ni btol2 brjaya mengelirukan musuh..nmpak cam wedding pak aji ngan mak aji ni je kan..ckap la yea...please3...

lepas g wedding tu...aku ngan parent aku pon nak chow la kan..odw blik nmpak lak tmpt cun..pe lagi..bkn aku je yang gle camera k!!couple ni pon sama naik ja...



my beloved parents!!!!

kepoyoan tanpa batasan... (^_^)


timas kat photographer = pak aji diatas = bapak aku! krdt to him.. (ayah jgn lupa bg adiah k..puji ni)

yang paling x bleh blah time tgh snap gambo ni..stilettos kesayangan aku dok mencock2 dalam tanah!!tension2!!yang bapak aku lak lgi la dye sk tgk aku geram2 tu kan..saje je dye suoh aku pose lagi.mn bleh lps pluang nk tgkap gambo beb!soooo........jeng2...aku bukak stilettos aku nk jln kaki ayam.huh!sanggup aku berpijak atas pasir yg pans tu..janji stilettosku syg x rusak..huuhu...



nah..amek kau.sampai lintas jln pon aku x pkai lg kasut tu..ni bkn kes syg lg dah..tp kes mlas nk tunduk pkai..hehehe...


hahaha...ayah x leh rusakkan stilettosku...muahahaha...

last pose ms dalam kete...muka dah mcm penyu.penat nak mati...yg pentin..gelang matching ngan baju i you!!huhuhu...sonok3!dah r..pnt r..mau tito.tadaaa....

2 comments:

Anonymous said...

Qqdwqdsaas ascaassc fdrewe:
handbag branded

Anonymous said...

Qqdwqdsaas ascaassc fdrewe:
distress, took the young man by the arm and led him to the patriarch's
"Nay, leave it to me, being little better than rogue myself I