Pages

Friday, October 8, 2010

windu bangat sama mereka...

td aku ade tgk satu video ni..pasal orang dera orang...giler dasyat weh..dengan gambo baby yang kn buangnya...tergamak siot diaorg2 ni..aku pon tringat la mak aku pnah ckp.."stiap kelahiran adalah satu penantian yang menggembirakan"..tapi nape erk diaorg ni gle buang anak cam sampah je.skang ni kalu nak buang sampah pon kte akan akan kelaskan ikut kategorikan.mana kaca,plastik,aluminium...ni x..buang sebarang je.x paham aku..bile ckp pasal bnd2 gini..direct aku teringat kat parents aku..well..ye la..oran yang paling aku sayang kan.walaupon aku ni time keck nakal nak mampos..naseb baek mak aku x de lak nak buang aku kan.so di tengah2 malam yang hening gini..aku pon teremo la untuk menulis entry ni..gle rindu kat diaorg dowh.. :(


from left :bro-in-law, dad, me!, mom, 'tok' and my big bro.

p/s: obvious sgt ke aku guna gambo time raye?x kan3??


'tok' aku yang 'rock', lagi tersempoi lagi tersayang...windu gle kat mak long ni...


yang ni...urmmm.....dak aliph....kan entry ni sal windu..ececeh....aaaaaaaa!!!!asal ada gambo dye??... :P


ni ha...lagi sorang minah yang mendapat tempat windu di hatiku gitu..she's like the closest prend eva la..mak cik ni mmg agak 'rempang' ye...adakah kerana aku juga begitu????

1 comment:

myra said...

uit m.cik....rempang tuh ape??windu kamu juge!!!~