Pages

Wednesday, November 3, 2010

TESL GLORIOUS NITE...ending with a tragedy..

assalamualaikum....


mmg la malam tu dah lama berlalu..cuma aku je yang x pos2 lg entry pasal ni kat postman..huuuu...bkn ape beb..mmg la mlm itu sangat syiiookkkk...tp..telah berlakuny satu tragedy kat aku..mmg da mcm lagu awie dah..TRAGEDY OKTOBER...huuuuuu...sob3..begini ceritanya...mlm tu aku g naek kete ngan izah n rehan..bus maktb ade je tersedia..maslhnya...kami telah kelewatan kerana cbok memekapkan muka2 sahabat yang laen .(dah name pon glameres diner kan.mau glameres gitu dong...)...ktorang msuk time emcee tgh umum ketibaan yang berhormat..BPG je pon.keh3..pastu tekedek2 la ktorg dduk kat meja yg terdekat..aku lak x bawak handbag..konon la nk bwk pourch..tp lupa lak nk amek..so rempat kat pouch izah je la...x sangka weh..cane tah...aku leh tertinggal pon tu kat ats meja n tup2 dah ilang..bapok merananya aku mlm tu..gile ape kau!!fon aku tu bru berusia 2 bulan je..huuuu..cedih gle...sob3..anyway..mlm tu mmg happening la..dengan persembahan dr membe2..MMG DA BESTLAH!!

itulah aku..nk enteprem jap ngan air..


me and yuni...

sedang mereka membuat persembahan...................................





kami pula sibuk memenuhkan memori camera...huhu....




ni la dak2 klas aku..tesl 2..yea....aku yg kat depan tu....tmpt inteprem baek punya..pling depan skali tuh!!

tapi ci pedot ni lak datang menyibok lak!!!!!abeh tempat inteprem aku!!tepi3!!

tp camera ttp focus kat aku..keh3!...

nilah dak2 klas aku..tesl 2...sem depan 4 org dak klas aku nk transfer g klas laen..huuu...cedih...kire mmg memori la mlm ni...

asmaa and pijah...and...urm...rehan yang menyibuk kat blakang!!!!

hannan n hanna...kembo aku kat maktb..huhu...kembo nama je la tp..

poyo jap kat pintu...heeeheeee.....

sebenonya gambo ni ptt dok kat ats cket...tp aku da mls la nk tukaq..kira halal la erk...same je aku rs...huhuhu..tp ape pon...mlm tu aku mmg balik dengan hati yang sebak...huuuu....hp aku....
:'(


No comments: