Pages

Friday, November 26, 2010

cantik untuk wedding outdoor shoot..

assalamualaikum...

YYIIIIEEEHAAA!!!i'm back!lps 3 entry berturut2 aku dok cite sal org laen je..pastu gambo aku skit pon x de..ha..ni lah ms aku nk mnunut bela ni.*uish..x puas aty lak pehal??

orait2..gini..ritu kan3 aku gi la kuar mkn2..mnum2..sopping2..lepak2 ngan dak aliph. pastu ktorg pon lalu la kat kg cina..*area kay tea..then..aku jerit2 cam kn rasuk suoh dak aliph benti tepi. aku nmpk ade tmpt lawo. upeny tu la pulau warisan. tmpt baru. dak aliph kn maen lg gelakkan aku. dye ckp nm je dak terganu..plau warisan pon x tau ke.. coit!aku bkn dok kat kg cina ni.mn aku tau.muke pon a sepet cam cina..terlampau luas jurang aku dgn chinese look. ni kan plak nk dok kt ctu.. *elleh..tu tmpt bru..dats y aku x tau daa...

nyway..tmpt tu mmg cantik gile weyh!aku pon terpikir..kalu bt wedding pny outdoor photoshot must cun abes kan..tp problemny..tempt ni still lg bru n org rmai dtg ni lepak2.so cam agak sush la klu nk snap kt sini kan. karang bkn gambo pngantin yg aku tgkap tp mat salleh yang ensem2 tu lak.hehe.. tp x pe..~suatu hari nant..pastikan bercahaya..~..*lirik lagu ape ntah..line tu je yang aku igt pon.

aku rs scene ni cantik..tp nape bl snap jd x cantek ewk?sbb ada dak aliph kowt.huhu..

adik ni pon nak gak menyempe kat tepi.dah la posing nk sama.curi lime light aku tol la dak ni!ish!

ok..budak tu da lari nanges2 kat mak dye blik..*bkn aku bt r.. skang..pose!pose! :p

ok..tema ny disini ialah old town white kopi k..knp? sbb gambo yg aku dah edet ni cam ala2 vintage gtu..tp ade element2 kontemporary gak la.eh..asal ayat poyo smacam ni??


lagi2 pose..pose lagi2..

kat citu kbtulan ade gem sempena pembukaan dye.so dak aliph ni pon konon la nk tunjuk terer kan.pastu cbok dok maen gem smp lupa aku kat ctu. x ke rs mcm nak cepok je dye ni..

pastu konon la kan nk amek aty aku blik..dye pon maen ni bend alah ni..

aku nk sotong tu!!sblum tu dak aliph ni da ckp dah susah sbb kurita tu dok ujung n bwh ptung laen.tp sdisebabkan degil gak nak kurita tu..ha..amek kau.4 kali pon x dpt lg..dah dpt patung laen je.x nak aku! nk kurita jgk!.. (*_*)

pastu disebabkan kitaorg da give up maen kat citu..x menang2..kitaorg pon membawa la aty yang lara ni kat seberang nun..menghiburkan aty dengan BERPHOTOSHOT!!huhu..

sumpah..mase posing tu mmg malu gila. suma org dok cbok tgk..malu nk mampos!tp bt bangang je la kan. amek gambo kat tempat awam mmg la cenggini kan. redho2.. *sigh~

oh! dak aliph yang penuh kepoyooan...


eh...asal gambo poyo aku pon ade gak ni. adakah ini balasan sbb kutuk manusia itu?



last..pic aku yang cam godam je ni.ntah pape..nak posing lagi..tp malu..tup2..ha..gini je la gayanya..hahaha..

mmg layan abes la tmpt tu weyh..btol2 ho liaw ah!scenery dye la..nak ckp ade the curve ke..megamall ke..mmg sah2 la x kan.huhu.. (^_^)


No comments: