Pages

Tuesday, March 1, 2011

majlis pertunangan : wan norhaina & mohd supian

assalamualaikum~

its been a tiring week. lots and lots and lots of assignment waiting to be done..but guess what..i haven't started any of it.GREAT! ok..i would like to apologize for the late entry of my latest customer. *sooo sorry yea kak haina yang cantik. been reeeaalllly bz lately and lost my weight coz i forgot to have my meal. haiyaaa~ *tp nmpak same je.ye ke trun??

anyway.. i would like to dedicate this entry and a thousand thank you to Wan Norhaina & Mohd Supian for hiring me as their photographer. its been the sweetest and the most beautiful engagement caremony ever! the man came over and gave the lady a bouquet of roses. hello you guys~ it's the real one ok. real roses! my heart was like screaming and shouting when i saw he came and hand over the flowers to the lady. even though they were kind of reluctant to take a picture together, but in the end they agreed to take a picture. when i said a picture.. i really mean it.

~penterjemahan dalam bahasa ibunda yang dirojakkan~

minggu ni bapak penat weyh.assignment melambak2 tapi haram satu pon aku tak ciap lagi. maaf ler sebab update bapak lambat nak mati. *kak haina memang sangat cantik. sibok gile yok dengan keje2 sgala..pastu berat aku pon dah turun sebab asyik skip makan. *tp badan same je ropeny.tak brubah pon.

pape pon...aku nak ucapkan tahniah kepada kak haina yang dah slamat bertukar status kepada tunangannya mohd supian. ekcerly, diaorg punya album dah lama ciap. dah bg dah pon kt tuan dye. tapi aku je yang baru terhegeh2 nak buat entry pasal diaorg. bz gile owh. siyes bz. shoot gambo diaorang adalah antara kerja paling fun aku penah buat. *poyo sekejap. majlis dye memang cantik.pink gitew! i loike you. pastu dengan encik supian *ecece..encik la plak.. yang datang sambil bawak bunga untuk akak tu.hadussss...mak oii...gile romantik nyah!!aaaaww!

sebeno-benony..aku ni tak de la ekspert sangat pasal bertunang2 ni. almaklum la..aku tak pnh betunang lagi. ni kira cam first time la aku tengok majlis yang well arrange macam ni. i mean untuk bertunang la. *masa akak aku bertunang dulu..aku duduk kat dapur...bubuh lauk lam pinggan. so memang tak sempat la nak tengok kan. majlis kali ni dengan tepak sirih ny..cincin tu opkos la kan memang wajib ade. pastu ade orang khusus yang baca doa..cantik je susunan majlis tu.

dah ah. cakap banyak keje.yang dok tulis entry panjang2 ni macam tak de keje sangat dah. cakap banyak pon tak guna bro. layan je gambar ni..

aku memang suka buat awal2 gambo itam putih ni. cam mukaddimah gitu.
p/s : pasni ade la tu yang nak mniru. bluek!

ni ah bunga yang encik tunang tu bawak tuk cik tunang dye. peeewwwiitt!!!


tangan + tangan = ada cincin

ni sort of cam simbolik gitu..haadoi...jatoh cinto eden dengan gambo ni.














sorry sebab caption and gambo yang kurang. gile tak sempat weyh. gambo2 ni plak mana bleh kalu tak letak tag. nanti ade yang bermuka tembok beso cina amek buat harta. bluek! dah la weyh..siyes penat ni..mau tido ah..mimpi jang gun seuk pon besh gak ni. ngadu2 kat dye pasal minggu aku yang bizi gile ni. pastu cakap kat dye aku penat. gurau2 manja2 giteww.hihi..ah..nak seru dye ar jap masuk lam kpala. waaaaaaa~ oppaaa~~nak bunga cam kat atas.

mood: tengah syok layan jang geun suk lah! jangan kacau!!!

bye~


No comments: