Pages

Sunday, March 13, 2011

facial party??

salam semua~..

baru2 ni roomate aku ade la ajak aku gi facial party kt hotel firdaus kb. ape tu facial party? haa..facial party adalah sebuah party yang dijalankan untuk mempromote2 barang2 kosmetik. *mood skema. kalu yang macam aku pegi ni..herbalife buat..so kompem2 ah dye nak promote pasal coametic products dye. yang best kalu dapat pergi facial party ni..korang boleh guna benda2 alah yang mahal tu..tempek kat muka. kalu bekenan boleh la beli. tapi kalu macam aku ni..kem salam je la. baek aku simpan duit tu buat beli lens camera aku. haha..


ni ah roomate aku. dari foundation agi aku dok sebilik ngan dye. tapi stat next sem kitaorang dah kena duduk umah sewa. so terpaksa ar saperate. wuuuwuuu~ time ni muka masing2 tengah eksaited nak try benda2 alah yang mahal tu.

untie ni dah ada anak sorang. tapi body mantop agi macam anak dara. dye ni ah jurucakap herbalife tu. kaya kot dye ni. * time tu kitaorang bukan dengar sangat pon dye cakap ape. masing2 dok tengah eksaited nak buat facial.lol~


ok. ni benda alah yang mula2 skali dye kasik. pencuci muka la.ye la..tak kan nak pakai losyen tros kat muka ye dok? mula2 cuci2 lu..

cuci sebelah je sebab nanti nak tengok perbezaan dye.. abaikan muka 2 orang yang tidak semengah itu.

ok..abes dah cuci...kesat je..tah yah nak gi cuci kat toilet pon. senang kan. sebenony memang la kena g cuci. tp dah kat citu ade lam 30-40 org. mau sesak jamban otel tu kalu sume pakat nak g cuci kt sinki.

pastu pakai masker lak. pedih weyh! untie tu cakap kalu pedih tu maknanya muka banyak toksik ak tu. patut ar muka aku banyak jelawat maa... so korang kalu agak2 nak muka cun tanpa toksik..beli ah masker herbalife ni. ntah camne ntah aku boleh plak lupa nak snap gambo masker tu.

cakkk! tetiba last masa kat hotel tu. hehe.. eksaited berfacial sampai lupa nak snap gambo toner n moisturizer dye. toner dye tu just spray je. plembab dye plak kena sapu la. siyes muka kitaorg jadi lembut lepas tu weyh. tepi sebelah je!!!!nyesal x buat 2-2 belah tros.

lepas dah buat facial sume..perut dah keroncong ala dondang sayang.. aku pon gi ah makan kt selera cik siti. chiken cop dye memang sempoi abeh ar. murah lak tu..
ni muka lepas dah buat facial sgala. macam de beza pon. blah kiri tu yang dah buat facial and belah kanan tu memang tak de buat pape. * kompius aku tengok.






haaa..kan dah cakap macam x de beza. kalu tanya untie tu..kompem dye cakap sebab baru guna skali. pastu nanti musti dye suoh beli. eh..xpe la untie.. kitaorg kulit muda lagi.haha..pasan!

p/s : lepas ni nak gi party tuperware plak ah ngan mak aku.mana tau ada makanan sedap. facial party x best sebab x leh makan2.

1 comment:

dee rasid said...

maloooooooooooooooo...hhahahhahaa