Pages

Friday, March 18, 2011

4th anniversary..(16 march 2011)


assalamualaikum...

pejam celik pejam celik..dah genap 4 tahun dah aku ngan dak aliph ni upeny..bile tringat balik time mula2 kapel dulu..memang lawak abeh ah. ekcerly dak liph ni satu tusyen ngan aku.dari form 3 aku tusyen citu. kat terengganu ni ada banyak skol. (bukan memang semua negeri macam tu ke?) dye dak skool sultan suleman (ss).ramai ah orang cakap skol tu skol cluster la..skol elit la..skol sukan..bla3..aku lak dak skolah bese je. sekolah manir tucinta. ngeh3.. dolu2 aku ni memang tak suke beno budak skolah ss ni. sebab mostly dye punya student..mak aii..cegampang kot! aku panggil skool tu skolah syok sendr.. (sek ss). bile dak2 skol tu jawab soklan je..aku ngan bestie aku mula ah dok soksek soksek.. "prasan bagus ah tu..bajet terer.maklum la..skol syok sendiri." hamek kau!!mulot cam longkang! aku ngaku la tu kan. nak buat camna. dah memang aku gini.

dahpahtu..cane ntah bleh plak tersangkut kat dak liph ni. stat form 5 ah time tu..apa insiden yang membawa kepada perkapelan kitaorang..hadoi..segan la plak nak cite. *mau ingat sendili laa incik aliph yea..pendek cite..pada 16 march 2007, maka berkapelan la kami..sampai la skang. hamek kau! kutuk agi budak skolah ss..yang tu le yang kau dapat.padan muka kau hannan oi!!

bila fikir2 balik..aku ni memang dapat ape yang aku cakap tak suka.pastu lama2 aku pon jadi suka la kat benda tu. banyak ah..kes dak aliph ni satu contoh ah. satu contoh laen..aku ni memang lah tak brape nak suka klantan and pahang sebab dekat ngan terengganu. (bukan sebab laen ok)..tup2 mase aku 18..aku gi daftar masuk kat kpm (kolej profesional mara) kat kuantan nu ha. pastu bile dapat tawaran maktab..aku resign ah kat kpm. and daftar kat maktb KLANTAN. nah! Tuhan tu memang Maha Berkuasa ah...lama2 aku jadi suka kat kuantan especially pantai teluk cempedak dye. ciap rindu lagi bile dah dok kat kelantan ni. and bile kat klantan ni..aku dah blajar untuk trima kenyataan yang AKU KAT KELANTAN OK! cantik je negeri ni..tenang je..ni ape bende yang aku melalut panjang lebo ni??ni pasal 4th anniversry kau la hannan!!

ok2..dah..ni baru nak cite betol2 ape yang buat aku sronok sangat annivesry kali ni...jeng3! dak liph balik dari penang woo. dye kan tengah buat praktikal kat penang skang ni. kebetulan plak aku ade jod wedding photoshot awal cuti skolah tu.so dye balik la untuk buat job sesame. but then..time tu baru 12 hb. takkan dye nak stay sampai 16 nu ha..banyak cekadak kau??!hengat tu kompeni bapak aliph ke? hehe..so kesimpulannya kitaorang sambut la awal. 12 hb malam tu ha..gi dinner.heeee..tringat pasal dinner ni je aku dah hepi gile..senyum sampai telinga dah ni. mn kitaorang dinner? taadaaaa~


ni konon pre-celebrete la.kat secret recipi..

sini baru dinner bro!! (pic courtesy from goggle..dah nm pon dinner..malas lak aku nak gi snap gambo depan kedai tu..) sini femes dengan nama crab paradise sebab dye ade 40 masakan ketam ok?!! tapi yang tak syoknya..aku tak brapa nak sihat lak time tu. sakit tekak tahap kritikal and badan lak macam nak demam. so paham2 ah tahap selera camne kan time tu.

ekcerly dak liph ni buat ambut baru. cam ala2 ikal mayang gitu. aku no hal je ngan fesyen ambut dye yang ni. ok je bg aku. tapi time dye buat ambut kinting dolu2 lagi aku suka. macam sadewa sama nakula dalam cite bunda arini tu. permata hati ke ape ntah tajuk cite tu.

aku sendiri pon tak tau kenapa aku gi tayang beg buruk tu. haishhh..

dak liph nampok cam tak kesah je makanan depan mulut. padahal skit punya lapo tu.hak3..

ececececececeeeeeeeee~dye memang ah mekan sedap..aku??

dok tenguk chinese tea free tu je la...air yang aku oder tu minum pon abes. sakit tekak punya pasal..wuuwuu....kenapa harus malam tu??!dugaan~

nak balik dah..sedih kan tak de orang snap gambo kiteorang. kena snap sendiri.wuuwuu..(abaikan muka2 yang tak brape nak sembe tu)

haha..dak liph dengan muka concern dye.. mau tak nya..aku buat2 senyum je tu weyh. padahal memang tak larat sangat2 time tu..

overall..malam tu memang
ape bende dalam ni?? tak yah tau la..heeheee..

tengkorak sape dalam kotak ni??tak yah tau la..huhu..

ape dak liph mencarut dalam ni??tak yah la..nanti pengsan.haha..

and last but not least..ape bende dak liph letak lam kotak ni??xyah tau r..haha..(pic courtesy from google..aku trlupa nak snap gambo real.haha..)

overall..dinner kitaorang malam tu memabg best ah. cuma kedaan kesihatan aku je yang tak brape nak best. wuuwuuu...rugi btoi! tapi tak pe..next year insyaallah..ada lagi. *kan b?heee...

p/s : to mr alif haikal, tq so77 much for everything dear. u've been so good and nice to me and we've been through lots of thingssssssss together. may we owez be together owez sayang. love you damn much ALIF HAIKAL! hohoho.. ^_^

4 comments:

NurFatin Izni said...

yoooooo.....sweet gila babas!!!awww~ :')

rain&rainie said...

wewitttttttttt.congratsss

Anonymous said...

sweetnyer...<3 <3

fantaghiro said...

tq semua...doakan yg terbest utk ktorg k.huhu..