Pages

Wednesday, November 17, 2010

teaser 'ADNI HANNAH'

assalamualaikum.....

SLAMAT ARI RAYE AJI sume!!huhu....ari raya aji kali ni disambut ngan agak meriah la kat umah aku nih. mn tak nye...ada bt akikah cket sempena NUR ADNI HANNAH @ cucu sulung @ank akak aku @ cekodok.keh3..kompem akak aku mgamuk nih pggil ank dye cekodok..hah..sape suoh ank ko tu come sgt.rs cam nak penyet2 je buat cekodok.heeeee.....kalu prasan kan..name dye dh dekt2 ngan name aku..nur hannan imani.dekat tang Hannan @ Hannah tu je la.haiii.....da jadi auntie upenya aku ni..waaa!!!!!!!!!!!!!TIDAK!!!aku masih terlalu muda utk semua ini..(teremo lak pesal??)..

ni baru teaser la coz x sempt r nk edet bebanyak gambo dye.aku da nantok + letih + rs cam nk mkn ank gajah sekor dah ni..so..better aku g setelkn mn yg ptt dlu sebelum aku termakan lap top ni.. (^_^)




No comments: