Pages

Monday, November 15, 2010

AL Fatihah bt dia...

assalamualaikum...

baru2 ni ada sorang junior dak maktb aku dah kembali ke rahmatullah sbb excident. mmg la aku x rapat sgt dgn dye..tp lepas dengar berita kematiannya..aku jadi cam sayu and sedih lak. yea la..benda ni mengingatkan aku yang ajal maut tu bleh blaku kat sesape je..xkira mase 24/7. tetiba rasa cam banyak lgi benda yang aku x buat..banyak dosa yang x termintak ampun..

entry kali ni x de gambo pon nk display..bknny x de gambo.tp x smpai aty nk display.kat sini aku just nak timbulkan (betol ke ayat tu??)..rasa agak sedih la bl ada yang post gambo arwah time excident lam facebook. sampai aty diaorg bt camtu kat arwah.padahal same2 membe kan. mayat org bukan islam pon ditutup..nikan plak mayat org islam. orang buat tontonan je. doa2 la smoga jenazah kite nnt xde org bt camtu kan.... :(

No comments: