Pages

Wednesday, December 1, 2010

teaser Acik N Istri..

assalamuaalaikum..

baru2 ni aku ade gi shot tuk couple ni. aku cam lupe lak nama akak ni. nnt aku cek balik kat kad tu..hehe..sory kak.. akak n abang ni memang sempoi ar wa cakap sama lu..sporting abes daa..

ms shot diaorg ni..hari baru lepas ujan. bese la kan. skang ni kan musim tenglapan = terkujuh. so cam agak susah la nak bt outdoor shot.especially kalu kat negeri pantai timur cam terengganu ni kan. tp berkat kesaboran eden yang agak kurang tinggi ni..matahari pon mula la menyinar kembali. alhamdulillah.. so..cam bese. sebelom aku bg gambo penoh..bg teaser lu cket. ala2 hint gitu la.haha..kalu x poyo memang x sah!hek3...jom zasssss....




must korang cam terpikir kan nape aku labek bapok beso gambo2 ni..x cam dalam gambo2 yang sebelum ni. kecik tuek je aku label. sebab aku dah serik weyh!! membe makan membe. ok..darah aku bederau balik..sabo2 nan..sabo. kepada sesape yang bc entry sblum ni tau la kan.

pape je la weyh. malas nak pkir dah. aku buat keje ni x kacau orang kan3?huhu..
tq for reading dis entry..

No comments: