Pages

Monday, January 10, 2011

reception of acik n his wife..

assalamualaikum...

haha..slekeh tak letak title gitu je?heee..bukan ape..bg ku..title tak penting pon.yang penting..isinya..ade orang tanya..kenapa tak letak harga pakej? heee...senang je.no dah ade kat tepi ni..kol je..ke? tak rugi pon kredit korang kalu tepon aku kejap sebab kompem barbaloi. -statement tak bleh blah. nga3....

gambo2 ni bagi aku best la..eh? p/s: elleh..sume gambo aku kate best. ok la..tapi gambo ni cantik. tambah lak dengan pengantin yang cantik n ensem ni kan. nga3..gambo2 ni saje aku label sume..beso lak tu..tau kan knp. haaa...sape makan babi..korang rasa la ulat dalam perut tu kan.

ok..tak mau ngomong manyak2..jom zaaasssssss.....


gambo ni kunun la nak tunjuk yang diaorg mule becinto through phones..sweet kan... (^_^)


pastu 1st date diaorg..maen tunjuk2 sgale..mak aaiiii...cam industan.....



heee....gambo ni aku saje edet..buat cam si jejaka cam terposona gitu ngan bidadari yang trun tuk dye. element terpoyo penah aku buat...

dan terpesona lagi..memang cun abes de bidadari ni....

gadoh??tak mongkin! kerek je lebih cket..

bersatu di alam kayangan..ceit!bajet kayangan la dah dok bawak pkok gtu.huhu..
-mood: seram...

alamak!ececece...eh..blog aku i x sensored! anyway..ni juz cam trick..believe me? :p

tq for reading this entry.. (^_^)

No comments: